Symptom

Var tvungen att skriva ned mitt fysiska tillstånd nu, för att kunna studera det senare med ett "friskt" perspektiv

Det känns som jag faller sönder.
Bröstkorgen tycks implodera, är som en varm tanig hand griper tag om mitt hjärta medans metaltrådar drar i mina revben.
Ryggen och skulderbladen känns som om någon filar dem inifrån.
Synen sviktar och huvudet tycks svaja.
Armarna samt händerna är långsama, reagerar inte lika snabbt som de bör göra.
Maginnehållet vill göra revolt och fly min buk, men stannar precis innan strupen.
Varje andetag känns som om det skall brista igenom det svaga bröstbenet.
Andedräkten är varm och motbjudande.
Och det som skrämmer mig mest; alla lämmar skakar, alternativt vibrerar.

Kommentarer
Postat av: sofia

du behöver sova.

2008-11-23 @ 21:19:27
Postat av: Erik

Jag behöver sova

Jag behöver hitta något att sträva efter

Jag behöver hitta något att leva får/åt

Jag behöver hitta kärlek, i någon form

Jag behöver pengar



Jag behöver andas



Behöver och behöver, mänskligt trams

2008-11-23 @ 23:49:09
Postat av: Sofia

Fast sömn är ju ett rent biologiskt krav för fortsatt överlevnad, resten är skit. Förutom att andas då det hamnar väl i samma kategori.

2008-11-25 @ 23:43:24
URL: http://bisounours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0