Skolans portal öppnas...en Shoggoth drar in mig

Händelser: Började skolan igen efter ett relativt dåligt lov. Kul att se "gänget" igen antar jag. Dock måste jag säga att maten, fisken, var vidrig, både för näsan och tungan.
Hur som helst, inget vidare specielt hände, förutom att mitt matteprojekt löstes; jag ska tydligen inte lösa den jobbigaste ekvationen jag sett, den är för svår?
Sedan hade jag en väldigt produktiv tid på gymmet, dock höll jag på att somna på toaletten. En annan punkt är att jag har tagit för många pinnar, måste sluta. Sedan, måste jag komma ihåg att kaffé är ett jävla påfund, vill ha min faders inställning och fysik istället; kaffé gör INGENTING för honom, han är alltid pigg.

Finns det då något jag kan säga för att få inlägget intressant? Tvivlar på det.
Kan väl nämna, alltför sent, att jag fick en keyboard av C och D i julklapp. Förhoppningsvis lär jag mig spela innan jag dör.
Hamnade i "zonen" en gång, då man är helt inne i en aktivitet. Aldrig insett hur härligt det var med ett instrument dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0